EmailFacebookLinkedIn

Heb je klachten?

Bij binnenkomst op onze vestiging wordt aan je gevraagd of je klachten hebt of recent in contact bent geweest met personen die Corona hebben. Dat gebeurt aan de hand van de gezondheidscheck van het RIVM. Klachten die kunnen wijzen op corona zijn neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, hoesten, plotseling verlies van reuk of smaak, verhoging, koorts of benauwdheid. Als je dergelijke klachten hebt, verzoeken wij je om de vestiging niet te bezoeken. Het RIVM adviseert je in dat geval om thuis te blijven en je te laten testen.  Een geplande afspraak wordt dan geannuleerd of omgezet naar een online afspraak.

Zijn je klachten weer enige tijd verdwenen? Of blijkt uit een recente test dat jouw klachten niet Corona-gerelateerd zijn? Dan maken we graag een nieuwe afspraak met je op onze vestiging.

Maatregelen Corona - Covid-19

Wij vinden het belangrijk om je veilig op onze vestiging te ontvangen. Om jouw veiligheid te waarborgen, houden wij ons aan de actuele richtlijnen en adviezen van het RIVM.

De belangrijkste uitgangspunten hierbij zijn:

Aandacht voor de risico's

Op onze vestiging vind je op verschillende plaatsen informatie over de geldende Coronamaatregelen en -voorschriften. Daarnaast is er duidelijke signalering aangebracht door middel van stickers en borden. Wij verzoeken je om onze regels en de aanwijzingen van onze medewerkers op te volgen en je aan de signalering (o.a. voor de looproute en de onderlinge afstand) te houden. Bij de ingang vind je desinfecterende middelen voor je handen en papieren mondkapjes voor gebruik tijdens jouw bezoek. Het dragen van een mondkapje tijdens je bezoek is niet verplicht, tenzij er een regionale of landelijke verplichting geldt. Het aanbieden van een mondkapje is in het eerste geval dus een vrijblijvende service.

Kom je bij ons langs?

  • Volg de algemene richtlijnen van het RIVM;
  • Kom wanneer mogelijk met eigen vervoer;
  • Ga voorafgaand aan het bezoek thuis naar het toilet;
  • Was voorafgaand aan het bezoek je handen met zeep, minimaal 20 seconden;
  • Volg altijd de aanwijzingen van onze medewerkers op.

Altijd 1,5 meter afstand (2 armlengtes)

Onze medewerkers zijn zich zeer bewust van het belang van 1,5 meter afstand en wijzen alle bezoekers en medewerkers er direct op wanneer deze afstand onderling niet bewaard wordt. Wij verzoeken je om aanwijzingen serieus te nemen en op te volgen. De looproute en de werkplekken op de vestiging zijn zo ingericht dat deze afstand zonder problemen behouden wordt. Ook bij een inschrijving neem je op ruime afstand van jouw consulent plaats. Er zijn in voldoende mate hygiëneproducten beschikbaar, zoals schoonmaakdoekjes, desinfectiegel en zeep. De inschrijfplaatsen zijn voorzien van beschermende schermen en worden na ieder bezoek schoongemaakt door onze medewerkers. Het is mogelijk om dit ook zelf te doen voordat je plaatsneemt.

Online kennismaking

Het is mogelijk om een online afspraak te maken via Teams of een aantal andere applicaties. Op deze wijze kunnen wij elkaar toch persoonlijk ontmoeten, zonder de risico's die het verlaten van jouw huis met zich meebrengt. Vraag naar de mogelijkheden bij het maken van een afspraak.

Een goede hygiëne

Wij schudden geen handen meer tijdens het kennismakingsgesprek of bezoek. Wij verzoeken je om te hoesten en/of niezen in je elleboogholte en hierna je handen te wassen. Uiteraard is er op de vestiging goede gelegenheid om je handen te wassen met zeep en papieren handdoekjes. Ook onze medewerkers nemen de hygiënerichtlijnen van het RIVM goed in acht.

Vraag het ons!

Heb je nog vragen of onduidelijkheden? Wellicht vind je het antwoord op jouw vraag bij de Veelgestelde vragen. Natuurlijk beantwoorden wij jouw vraag ook graag persoonlijk. Bel ons of stel je vraag via de onderstaande button.